Acasa | Logare | Inregistrare | Harta | Forum | Suport |

Asa ca, ai creat un cont si ai inceput sa joci. Felicitari! Si bine ai venit. :)



Acum, primul lucru pe care trebuie sa il faci este de a crea un Oras capitala si de a incepe a construi un mare imperiu.

Pentru a face asta e necesar sa mergi al meniul oras. vei vedea optiunea Creaza capitala.
In acest joc, diversificat numit Travian, e posibil sa alegi coordonatele din harta pentru noul tau oras,
deci te sfatuim de a privi bine harta pentru o pozitie preferata.

Acum, dupa ce ai creat un nou Oras, primul lucru de facut este de a inbunatati econimia initiala.
Mergi in oras si fac lick pe numele orasului vostru nou creat.

Vei fi redirectionat in interiorul sau.....
Va fi decat Primaria costruita si vei avea o cantitate initiala de resurse limitata,
prioritatea ta este de a obtine cat mai multe resurse.
Resursele sunt produse de anumite cladiri.
Fiecare Trib are aceleasi nume a edificiilor, fiecare edificiu are scopul lui specific ce serveste pentru a inbunatati Orasul si Trupele.

Pentru a produce mai multe cereale este necesar sa construiesti campurile de grau.
Padurile pentru lemne, Campurile de lut mareste productia pe ora de argila
si Minele de Fier mareste minereul pe ora. Destul de usor, ce zici?
Nu chiar? :P Eh...Normal...Dupa ce ai construit campurile,
au reusit sa initiezi procesul de productie al organelor lor interne.
4 campuri de grau, 5 paduri, 4 mine de fier, 4 Campuri de lut....toate pentru a mari nivelurile de productie orara.
Dar mai este un exemplu! Diferit in acest joc, Orasele au campuri diferite,
exemplu 6-4-4-4 sau 5-5-4-3 este functia aleatorie a jocului.
Deci poti fi mai mult sau mai putin norocos, si din pacate nu exista nici o oaza ce poate mari productia.
Dar am vorbit de patru resurse, am uitat ca in acest joc, resursele sunt 5.
Vorbesc de aurul ce se castiga datorita taxelor: Productia de aur?
Dar aurul nu se "produce", defapt este oresursa de schimb in oras si institutia orasului.
Marind castigul de aur pe ora, scade productia de ce este perceputa pentru schimb.
De reamintit, Taxele marite scad moralul. Moralulo scazut, deci scade productia celorlate resurse.

Poti schimba taxele de cate ori doresti pentru a cauta o buna morala a locuitorilor
in Primarie in favoarea ta si a productiei pe ora.
Un exemplu: Taxele la 50 reduce morala populatie la 50% dar realizezi productia de resurse la 17% in minus [Aurul exclus bineanteles],
aurul este necesar cu alte resurse pentru a construi sau antrena trupele.
Ah, Important! In acest joc trupele nu consuma cereale,
dar orice structura mareste populatia.
Pentru a putea sustine marirea populatiei trebuie sa maresti nivelul Caselor din Municipiu,
deci atentie! Daca Municipiul nu are o capacitate marita a populatiei prezente,
aceasta nu permite constructii sau antrenamente.


In concluzie trupele nu pot fi antrenate daca Armureria nu are armele necesare de asi juca rolul.
Deci ca exemplu, daca Lancierii folosesc lancia,
sunt necesare 100 lanci pentru a antrena 100 Lancieri s.a.m.d ...
nu avem Minunile, nici Natar.
Dar acum cine castiga? Cine joaca pana transpira baieiti!
Daca aveti intrebari, folositi sectiunea FAQ, si daca nu gasiti raspunsurile la intrebarile voastre,
trimiteti intrebarea prin mesaj la Multihounter.
Distractie placuta! :)

© 2010 | Vrajitorul.3x.ro - Toate drepturile rezervate respectivilor autori.
Un joc dupa o idee originala Andrei Busuioc. Unele modificari aduse si traducere in limba Romana de Serban Alin